Već dugi niz godina Volksvagen ujedinjuje u svom razvoju neponovljiv dizajn i inovativne tehnologije. Dodeljivanje nagrade «Najinovativnija marka» javlja se najvišoj premiji nagrade Plus X Award. Kompetentni žiri dodeljuje ga onima, čiji su proizvodi postali pobednici većine nominacija i kandidat je za dobijanje nagrade « Najbolja marka automobila».
Najvažniji zadatak tokom stvaranja novih motora bio je osigurati njegov rad sa minimalnim nivoom štetnih materija. Smanjiti njih bilo je moguće uz rezultat naučnog razvoja i koristeći čitav niz inovacija. Među njima: nove piezoelektrične brizgaljke, visok pritisak ubrizgavanja, novi turbopunjač, ažurirani klipovi, kao i najnoviji sistem za prečišćavanje izduvnih gasova.
Volksvagen - tokom godina dokazana visoka pouzdanost i objektivno uporedivi i pristupačni troškovi automobila.
Volkswagen Amarok
Reč «Amarok» potiče iz inuitskog jezika, a znači «vuk». Treba reći da je Volksvagen oduvek bio veliki ljubitelj vukova. Zbog čega je vredeo grb Volfsburga, koji je bio lepljen na raznim Volksvagenovim automobilima do 1980. godine.
Volkswagen Amarok je srednje veličine «kamionet», koji su razvili stručnjaci kompanije. Automobil sa dvoje ili četvoro vrata, ima pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka. Dostupno u tri nivoa opreme - Comfortline, Trendline i Highline.
Od 2010. do danas, na putu su se pojavile dve generacije Volkswagen Amaroka.
Pred širokom javnošću pojavio se u proleće 2016.godine. Ovaj pravi «kamionet» sa kabinom sa četiri vrata, sa osnovnom dužinom 5`254mm, širinom 1`954mm, visinom 1`834mm. Međuosovinsko rastojanje ovog «Vuka» je 3'097 mm, a razmak od tla-je najmanje 190 mm.
Nosivost ove prilično jake mašine je do jedne tone, sposobna je da vuče prikolicu tešku do tri i po tone. Automobil može biti opremljen jednom od tri modifikacije motora, ručnim ili automatskim menjačem (KP) i pogonom na sve točkove.
Osnovni motor za Volksvagen Amarok je linijski turbinski dizel četiri sa turbopunjačem i zapreminom od 1`968 cm3, snagom od 140 l / s, optimalnom brzinom motora od 3`500 o / min. Automobil ubrzava do 100 km / h za 13,7 sekundi, a maksimalna brzina je do 161 km / h. Potrošnja dizel goriva na sto kilometara iznosi 9,7 litara u gradu i 7 litara na autoputu.
Jedna od opcija motora je V-figurativni turbinski dizel šest sa turbopunjačem i radne zapremine 2`967 cm3, kapaciteta 224 l / s. Ubrzanje automobila do 100 km / h za 7,9 sekundi, a maksimalna brzina je do 193 km / h. Potrošnja dizel goriva na sto kilometara iznosi 8,6 litara u gradu i 7,3 litara na autoputu.
Serija automobila Volksvagen Amarok uvek ide u korak sa vremenom.
Volkswagen Caddy
Novi automobil Volksvagen Caddi debitovao je na nemačkim putevima 2015. godine.On predstavlja «kompaktni» kombi u teretno-putničkoj verziji.
Ovo je moćan automobil sa kabinom od pet mesta, sa dovoljno slobodnog prostora. Ima osnovnu dužinu 4`408mm, širinu 1`793mm i visinu 1`822mm. Međuosovinsko rastojanje ovog "Caddi" -a je 2`682 mm, a razmak od tla - je najmanje 155 mm. Ako dodatno preklopite srednji red sedišta, dobićete do 3`200 cm3 korisnog prostora.
Motor se može dovršiti u pet različitih verzija:
- osnovni: linijski atmosferski četverokapacitet snage 110 ks, ručni menjač sa pet brzina; «mehanika»;
- turbodizelski motor: 75 ili 102 konjske snage, sedmostepeni menjač (automatski) ili «mehanika»;
- vrhunske konfiguracije: dvolitarski dizel četiri, 110 ili 140 l/s, sa ručnim ili robotskim menjačem, može imati pogon na sva četiri točka.
Savršeno ispunjava sve zahteve za ličnu i komercijalnu upotrebu.
Model Golf
Predstavljen u 1974. godini model Golf pokazao se ne samo dobar, već najuspešniji: moderan dizajn, ekonomičnost, visoka pouzdanost. Naravno, takav uspešan model dobio je posebnu pažnju na međunarodnom tržištu automobila.Novina se ispostavila punopravna osma generacija. Ovaj model je dobio mnogo detalja o modernizaciji i potpuno novi dizajn. Široka i raznovrsna linija pogonskih jedinica, uspešno dopunjena električnim motorima. Dužina osnove 4`284mm, širina 1`789mm, sa visinom 1`456mm, međuosovinsko rastojanje automobila - 2`636mm.
Moguće su osam različitih opcija motora:
- Više budžetski - trocilindrični, zapremine jednog litra ,90 i 110 konjskih snaga.
- Značajno moćnije verzije koji su opremljene punopravnim četvorkama od 1,5 litra, kapaciteta 130 i 150 konjskih snaga. Standardni ručni menjač ili vlasnička pretselektivna kutija-robot DSG sa dva kvačila.
Na kontrolnoj tabli novog Golfa, pred očima vozača nalazi se ekran u boji od 10 inča sa očitavanjem opcija,ekran osetljiv na dodir za automatski sistem navigacije pa čak i napredni «autopilot» (radarski tempomat i sistem za praćenje traka kretanja). Ima mogućnost da kontroliše upravljanjem automubila tokom vožnje do 210km / h, pri tome je sigurno da ne držite volan u rukama do 15 sekundi.
U drugoj situaciji, sama elektronika će moći da zaustavi automobil i pažljivo ga parkira pored puta.
Volkswagen Golf GTI
Prvi uzorak originalnog modela Volksvagen Golf GTI objavljen je još davne 1976. godine, istovremeno je nasledio navike sportskog automobila.
U 2016. godini objavljena je ažurirana verzija Volkswagen Golf GTI sa prvim modernim restilingom spoljašnjosti automobila i više snažnijim motorom.
Obezbeđen je agresivni branik sa povećanim usisom vazduha, sa grubom mrežicom koja ga pokriva.Na rešetki hladnjaka smeštena je crvena pruga, tablica-sa natpisom GTI. Zadnji reljefni branik je opremljen sa dve izduvne cevi.
Dužina osnove 4`268mm, širina 1`798mm, visina 1`482mm, međuosovinsko rastojanje jednako 2`626mm, razmak od tla jednak 133mm. Menjač je šestostepena «mehanika», ili vlasnički DSG menjač sa dve spojke, klasični pogon na prednje točkove. Dizajn kočnica je malo povećan. Prednje felne su od lake legure prečnika 314 mm, zadnji - 300 mm, kočnice sa čeljustima.
Osnovni motor: linijski dvolitarski četvorotočkaš (TSI Bluemotion serija), sa 4 ventila po cilindru, kombinovano snabdevanje gorivom sa turbopunjačem. Snaga motora 230 konjskih snaga dobija na 4`700 o / min, kao i 350 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km / h za 6,4 sekunde, dok maksimalna brzina dostiže 250 km / h. Potrošnja goriva za uravnoteženu vožnju iznosi 6,4 litara na 100 km.
U unutrašnjosti automobila ugrađena su udobna sportska sedišta, nestandardna završna obrada čitave unutrašnjosti,napredni sistem zvučnika. Prototip potpuno novog Golfa pojavio se u oktobru 2019.godine.
Volkswagen passat
Doslovno preveden «Passat» (iz španskog viento de pasada «vetar, povoljan za kretanje, putovanje»)-vetar, duvajući između tropskih krajeva tokom cele godine, na severnoj hemisferi sa severoistoka, na južnoj hemisferi sa jugoistoka.
Jedan od osnivača nove generacije Volksvagena s pravom se smatra modelom pogona na prednje točkove modela Passat, koji je objavljen 1973. godine.
Novi radni originalni Volksvagen Passat (indeks B8) objavljen je 2014. godine, a početkom 2019. godine pojavila se ažurirana verzija Volksvagen Passat srednje klase.
Model Volksvagen Passat je dostupan u tri verzije:
-četvoro vrata «limuzina»;
-tip «karavan» klasični;
-«karavan» sa povećanom sposobnošću.
Dužina osnove 4`775mm, širina 1`832mm, visina 1`456-1`477mm, međuosovinsko rastojanje je 2`791mm, klirens je 145mm.Modernizovani agregati odgovaraju na najviše ekološke zahteve. Dizel motori su opremljeni filterima za čestice i u potpunosti su u skladu sa međunarodnim standardima Euro 6d-temp.
Benzinska verzija 1.5 TSI ima snagu od 150 konjskih snaga, dok druga dva tipa motora 2.0 TSI imaju kapacitet od 190 i 272 ks.
Hibridni automobili imaju 1,4-litarski motor i snažni elektromotor od 115 konjskih snaga.
Uključujući dodatnu opremu glavna inovacija za novi Volksvagen Passat razmatra se uvođenje najnovijeg kompleksa IQ.Drive, sposobni da integrišu sve navigacione sisteme za pomoć vozaču. To uključuje prilagodljivi tempomat, praćenje trake, pomoć pri promeni trake, držanje automobila u svojoj traci, upozorenje na mogući sudar, funkciju automatskog parkiranja,autopilot Travel Assist poluautomatski.Auto je takođe opremljen ažuriranim multimedijalnim sistemom.
Volkswagen polo
Tokom svoje 40-godišnje istorije, Polo je prodao oko 9 miliona primeraka. Volksvagen Polo se proizvodi sa telima varijanata hečbek, limuzina, karavan, kao i teretno-putnički kombi. VW Polo neprestano je uključen u top 10 najtraženijih automobila u Europi. Naziv «Polo» dolazi od naziva elitnog sporta.
Sredinom 70-ih. predstavljen nam je uzorak «mlađeg brata» - Golfa -troje vrata pogon na prednje točkove Polo. Ovaj automobil, jeftin i praktičan, takođe je vremenom stekao veliku popularnost.
Kompaktan, moderan model Polo 3-generacije ušao je u masovnu proizvodnju sa početkom 1994.godine. U ovom modelu korišćeni su tipovi karoserije sa tri i pet vrata «hečbeka»,klasična «limuzina» Polo Classic i
sa pet vrata «karavan» varijanta. Model VW Polo predstavlja šestu generaciju legendarnog subkompaktnog automobila B klase, koji je danas stekao popularnost na tržištu automobila.
VW Polo postoji tip sa pet sedišta «hečbek» ima dimenzije: osnovna dužina je 4`053mm, širina 1`751mm, sa visinom od 1`446mm, međuosovinsko rastojanje ima rastojanje od 2`564mm.Veličina prtljažnika sa podignutim leđima zadnjeg reda povećava se na 351 l korisnog prostora.
Menjač prenos – «mehanika» pet ili šest brzina, klasični pogon na prednje točkove.Dve suspenzije: prednji nezavisni McPherson,a pozadi - torziona greda, koja ima stabilizator bočne održivosti.
U 1. grupi koriste se motori:redni, trocilindrični, benzinski motor zapremine 1,0 l, dve bregaste osovine, 4 ventila po cilindru. Snaga osnovne verzije je 65 ks i obrtni momenat od 95 Nm.
Druga verzija motora snage 75ks.
Primenjeni turbopunjač verzija osnovnog motora ima dve verzije izvršavanja:
snaga 95 ks i obrtni momenat 160Nm ili snagu 115 ks i obrtni momenat 200 Nm.
Takođe, vrhunski motor za karoseriju «hečbeka» je linijski benzinski turbo punjač sa zapreminom od 1,5 litara.On ima 16 ventila dve bregaste osovine, turbopunjač i direktno ubrizgavanje goriva. Ovaj motor ima snagu od 150 konjskih snaga i obrtni moment od 250 Nm.
Dizel motori ovog modela imaju redosledne turbopunjače sa zapreminom od 1,6 litara. Zahvaljujući poboljšani sistem za dovod goriva,oni vladaju silom od 80 i 95 konjskih snaga.
Modelni red automobila Volkswagen ima mnogo aspekata povećane udobnosti.
Putovanje sa njima na velike udaljenosti neće vam stvarati nepotrebne neudobnosti, auto će poslužiti veoma dugo, preći će mnogo kilometara i dati neverovatne i nezaboravne emocije od vožnje tako modernog automobila.